Spotify : )

Nu har jag snart Spotify hoppas jag. Jag lånar mammas så länge det är GRYMT!!!! Jag älskar ju musik så för mig är det ju som en dröm att få ha de. Man kan ju lyssna på all musik från typ hela världen. Hela min familj har typ det och vi sitter på våra rum med varsin dator och lyssnar på musik från spotify. 

Vi är nog rätt bortskämda med datorer och så. Jag har haft dator sen jag typ var 5, fast iförsej så var det en gammal dator. Men nu har jag en stationär dator som är ganska ny och sen har jag en laptop som typ är lite nyare. Det är nog egentligen rätt så onödigt för mig att ha två datorer men laptopen är min syrras gamla och min stora dator är min brossas gamla, men dem funkar jätte brabägga två. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0