Påskbak : )

Vi har nu bestämt på klassrådet i skolan att vi ska iväg på en resa med klassen. Men för att detta ska funka så är vi tvugna att sälja bullar, bröd och kakor m.m. Så kom gärna till Maglehems torg den 10 april. Vi är tvugna att tjäna ihop ganska mycket pengar för att vi ska kunna åka iväg och det vill vi gärna. Jag ska själv både baka och sälja för att det ska kunna gå ihop, men det är bra att det finns så många i vår klass som både gillar att sälja och att baka. Det ska bli lite spännande att baka då för att jag ska baka mat bröd för första gången så det är lite kul, hoppas att det blir bra. Jag ska också baka småkakor, bullar och sånt, men det har jag bakat innan. 
Men som sagt KOM JÄTTE GÄRNA!!! Vi behöver alla pengar vi kan få : ) 
Men sen sa vår klassråds lärare att detta inte fick vara på skoltid, och det trodde jag innan också så att det var vissa som blev väldigt besvikna att dem inte slapp skolan : ) men det ska bli någon gång i 7:an vi åker iväg. 
Kanske ses den 10 april 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0