Maaat!!!

Öhhhh.. Bake up pizza det är så pip gott och det är enkelt att göra mmm!!! köp det från Hemglass, den är godast. 
Hoppas att det blir nån efterätt annars får väl jag göra något själv, men det brukar vara så att jag får göra det själv om jag vill ha det för det är ingen i min familj som gillar att baka och sånt, mer än jag. 

Ja, som jag har skrivit i min profil så gillar jag att baka men det är också kul att laga mat. Jag får ofta laga mat till familjen när mamma inte pallar:P det händer faktiskt flera gånger i veckanXD men det är väl kul. Hehe
 

Kommentarer
Postat av: elin melander

hej din blogg var bra jag ska vara inne och kolla på den lite då och då

2009-03-26 @ 19:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0